Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 9, 2010

Pedoma Hidup , Bicara Hati



jam da kul 2.30 a.m...aku still x tdo lgi..pdehal esk kul 8 de lab...hmm..skrang..duk tenangkan jiwa duk dengo lgu2 maher zain..hmm..smlm kite sume dpt berita kurang baik skit..sure sume org taukan sal dak mechi yg xcident 2..hmm..kite sedekahkanla al-fatihah kpd arwah...semoga roh beliau dicucuri rahmat...

tetibe touching2kn??huhuh..but 2la aku rse pepg bute nie..sebnanyer..aku rse cm nk balik arr plk..tetibe rindu gegiler kat family aku...x tau npe...cm meronte jer nk balik..nk lgi ujung mmgu nie kemungkinan sume geng balikkan...xcept aku arr..bkn x nk balik..but tiket rye aku dah beli..n pephm jerla..tiket mahal..x leh nk balik slalu..huhuhu...kn best klo family aku ble dtg cnie...huhuh..cdey2..

luse dah nk pose..so..aku nk wish arr...slamat b'pose tuk sume..ble da start pose nie..make start arr tugas aku sbgai jam loceng tuk mengejutkan ibu n ayah bgn sahur..huhuhu..bende yg aku x pernah miss since aku duk matrik lgi..heheh..yelah..since x der bf..aku kejut arr parent aku...hehehe

sebnanyer pe yg aku merapek nie??huhh..x tau...yg pasti..point aku tulis entry yg ntah paper nie...ialah..ajal maut sume kat tgn allah..kite x tau p ble seseorg 2 akan dipangil-nya...mungkin ari nie kite b'cakap ngan org 2..tau2 esk..2la p'bualan t'akhir kite ngan org 2..so...bebykknla amalan korang ek..especially time pose nie..bykkanla bc al- quran k...jgnla byk dating ngan pakwe/makwe..instead..bykkanla dating ngan allah...muhasabahkanla diri ada k...

1 comment:

Cik Kumbang said...

selamat berpuasa...=)

http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...