Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 16, 2009

MinGGu KeEmOaN Aku....

hmm...2-3 ari nie mmg aku emo gegile...byk bende aku pikir...n bln nie pn...genap setahun aku single mingle...adoi....sekse gak idup keseorangan nie...but life must go on no matter wat...tapi aku t'lalu emo minggu nie...duk sensorang..kompom teringat kenangan dlu...then mule arr drama air mate aku..hmm..risau lg..psai result n cmaner aku nk tempuh sem br lg...cmaner life aku pasnie..cmaner aku nk depan ngan situasi2 pas nie...arghhhhhh...mmg sume nie wat idup aku kacau...klo ble aku nk lari msk hospital mental jer....biar doktor cucuk aku..biar aku lupe sume bende yg ader kat dlm kapla otak aku nie...penat arr cmnie...mmg terase nk wat smthing extreme...huhhhuhu..t'pikir nk men boling plk..biar aku aim sume mslh 2 kat pin2 boling 2..then aku baling sekuat ati bola boling 2..n ble bola 2 kene jer pin2 2..heheh..bestnyer imagine kalo mslh2 aku 2 ble t'planting cmaner pin2 2 jatuh..huhuhu..bestnyer imagine cm2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...