Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 19, 2009

CuKup HaNya SeKaLi...



Hmm...

Survey camp kali nie bkn jer bg pengalaman n ilmu..survey camp pn jd detik aku n die baik balik...hmm...aku rs..spe yg bc blog nie sure ble tekekn??..hmm....pe yg aku nk ckp..cukup arr skali kite b'jauhan...bg aku..persahabatan lbh penting dr percintaan..putus kawan lebih perit dr putus cinta cz sahabatla segala2nyer...dr sahabat dtgnyer cinta..2 if kite b'kwn ngan llk..klo ngan pmpn..dr b'kwn itula dtgnyer iktan yg kuat..iktan adik-beradik...bg aku,die bkn jer best pren aku..diela kakak aku..bab 2 aku sgt sygkn die...but nk watcmaner..sumenyer da berubah skrang..da x leh nk cm dulu..bab skrang die da ader life sndiri...so die ngan life die n aku ngan life aku...just wanna her 2 noe that i'm still here 2 share our secrete together..just like our old days...hope die x kecik ati ngan pe2 jer teguran aku..aku wat cm2 bab aku x nk die trus hanyut..hanyut ngan dunia yg sementare nie...idup kat u nie kne pndai bwk diri...sme gak ngan aku..if de yg x sedap dipndg org..tegurla aku...bab kite x sedo pe yg kite wat unless org tegur pe yg kite wat 2..hmm....kpd sesape yg b'kenaan..jgnla putuskn pershabtan yg br disambung nie...bkn niat aku pn nk curik die dr sesape...die bkn hak sesape pn..die hak mutlak allah n ibubapanyer..hmm..hope our friendship will longlasting forever n sorry for everything..seriusly, i miss our moment together..both of u are always in my heart no matter what happen to us lately..love u gals..love u always....
.................................................................................................
kuingin walau hanya seorang
yang bisa kujadikan sahabat
dimanakah harus ku cari??????
tiba tiba kau muncul...
bermula lah bicara kita
walau kita jauh beribu batu
tapi kita bertemu di sini
aneh ku kira...kita tak mengenal
apa lagi bersua muka
tapi kita bicara....bagai teman lama
kau sungguh lucu
dan mengasyikkan
kata-katamu membuatkn aku tersenyum,
membuatkn fkrnku yg t’tekan berubah kembali menyinar..
hingga kini walaupun kita
jarang bicara...
ku rasa akan kehadiran mu
setiap kali ku berada disini...

3 comments:

hOney n' cLOver said...

yeh..u are nOt alOne anymore...
think about it deeply..
and it will come slOwly...

X_LiMiTeD said...

yupz...i'm not alone..i have all of you...thnks for being my frenz...(",)

LoNgJaR said...

shai, ko dpt ukhwah award, amek kt blog aku ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...